خبرهای داغ:
جشن میلاد امام حسن  مجتبی (ع) و ضیافت افطاری سربازان تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۳۹
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ضیافت افطاری سربازان تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان  با حضور برخی از مسئولان تیپ 12برگزار شد.

سردار جواد زراعی، فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان در این مراسم ضمن تبریک سال نو گفت:سال جدید و بهار طبیعت مقارن شده است با بهار قرآن و معنویت، ماه مبارک رمضان و این تقارن و اتفاق را باید به فال نیک بگیریم و از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و انشاء الله سالی که با معنویت شروع کردیم،بتوانیم این معنویت را در طول سال و تا انتهای سال در خود حفظ کنیم.

وی در ادامه در توصیه ای خطاب به سربازان بیان کرد: بیاییم سال نو را منشائی برای تغییرات مثبت در وجود خودمان ببینیم  و عهد ببندیم که نماز اول وقت را به جا بیاوریم و اهمیت بدهیم که اولین چیزی که در آن دنیا از ما سوال می شود نماز است و دوم اینکه قدر پدر و مادرمان را بدانیم و به آنها احترام بگذاریم و به آنها خدمت کنیم؛ چرا که با احترام به والدین به هر چیزی که در دنیا و آخرت میخواهیم، می توانیم برسیم.

سردار زارعی گفت: قدر جوانی و ایام جوانی خود را بدانید و به نحو احسن از این ایام و دوران استفاده کنید، چرا که خیلی زود و سریع می گذرد و به ایام میان سالی و پیری می رسیم و آن زمان دیگر حسرت خوردن گذشته فایده ای ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها